This website uses cookies that are necessary to deliver an enjoyable experience and ensure
its correct functionality and cannot be turned off. Optional cookies are used to improve the page with analytics, by
clicking “Yes, I accept” you consent to this use of cookies. Learn more
Hva gjør du som leder når en av dine ansatte rammes av en personlig krise? Hvordan håndterer du vanskelige situasjoner som berører alle på arbeidsplassen? Kriseportalen gir alle med personalansvar trygghet til å handle.
seksuelle overgrep ▪ samlivsbrudd ▪ kriminalitet blant ansatte ▪ rusmisbruk
familiære forhold ▪ flerkulturelle utfordringer ▪ spilleavhengighet ▪ m.m
Trygghet til å handle
Få tilgang til et oppdatert verktøy for håndtering av
kriser og uønskede hendelser.
Alltid tilgjengelig
Enkelt tilgjengelig i nettleseren på datamaskin, nettbrett eller smarttelefon.
Praktisk verktøy
Få raskt oversikt over prioriterte tiltak, gjøremål og ansvarlige. En systematisk håndtering som ivaretar alle involverte.
Oppdatert
Temabank med over 60 situasjoner og stadig nytt innhold gjennom nye erfaringer, forslag fra brukere og aktuelle hendelser.
Fri kundestøtte
Få fri teknisk kundestøtte over telefon og e-post for alle brukere.
Kriseportalen leveres av Personalomsorg AS
Vi har i over 20 år hjulpet norske virksomheter med å ta vare på sine medarbeidere gjennom samtaletilbud for ledere og ansatte, kompetanseheving og praktiske verktøy.
Trygve Ebbesvik, gründer og fagansvarlig, Personalomsorg AS
Mangeårig kunde av Personalomsorg:
Å ta vare på sine ansatte i vanskelige situasjoner er en god investering for virksomheten. Først og fremst på det menneskelige plan, men også med tanke på økonomi og omdømme.
Olav Holst-Dyrnes , administrerende direktør, Ekornes
De beste rådene
Vi har samlet lovverk, teori og erfaring i over 20 år. Det gir konkrete råd for når, hvem, hva, hvordan og hvorfor.
Aktuelle temaer
Kriseportalen tar for seg hele spekteret - fra hverdagskrisene som hver enkelt ansatt opplever til de store kollektive hendelsene som rammer mange.
"De nødvendige samtalene"
I tillegg til prosedyrer og retningslinjer for praktisk håndtering finnes hjelpemidler for å gjennomføre nødvendige samtaler med ansatte i konkrete situasjoner.
Kriseportalen for bedrift & organisasjon ble lansert i 2019. Fra før er Kriseportalen markedets ledende verktøy for håndtering av kriser og uønskede hendelser i skole- og barnehage, med over 23 000 brukere.
Vi tilbyr egne lisenser for virksomheter/avdelinger med over 200 ansatte. Bestill gjerne en ordinær lisens med 14 dagers åpent kjøp for å få umiddelbar tilgang til tjenesten, så tar vi raskt kontakt med et tilbud tilpasset deres virksomhet.